.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران خبر داد:
تعزير عرضه كنندگان مرغ در مازندران

مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران گفت : بر اساس مصوبه كميسيون تنظيم بازار استان قيمت هر كيلو گرم مرغ 5550 تومان براي مصرف كننده اعلام شد .

مهدي عباسي افزود : با توجه به اين مصوبه در صورتيكه عرضه كنندگان مرغ در استان بالاتر از نرخ مصوبه اقدام به فروش مرغ مبادرت نمايند با گزارش بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و مجامع امور صنفي به تعزيرات حكومتي معرفي مي شوند .

وي افزود : با معرفي متخلفين به تعزيرات حكومتي پرونده ها خارج از نوبت رسيدگي در يك شعبه ويژه بررسي و در صورت احراز تخلف با آنها با اشد مجازات بر خورد قانوني بعمل خواهد آمد .

 اين مقام قضائي تعزيرات حكومتي مازندران تصريح كرد : در اين راستاو در جهت كنترل بر بازار طرح نظارتي ويژه ماه مبارك رمضان در استان با حضور بازرسان و نماينده تعزيرات حكومتي در حال انجام است و از واحد هاي صنفي بازرسي مي نمايند .

 وي در خصوص پرونده هاي وارده مرغ و تخم مرغ در چهار ماهه ابتداي سال جاري گفت : از ابتداي سال جاري 192 فقره پرونده عرضه كنندگان مرغ و تخم مرغ به شعب ارسال كه از اين تعداد 189 فقره مختومه و متخلفين به مبلغ 600 ميليون و 27 هزار ريال جزاي نقدي محكوم شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.